Oops...! Britney Spears steekt huis in de fik

Anp 300319266

Oops...! Britney Spears heeft per ongeluk een ruimte in haar huis in brand gestoken, vertelt ze op social media. Ze gaf fans op Instagram een kijkje in haar sportschool aan huis. Naar eigen zeggen was ze daar zelf ook al een tijdje niet meer geweest, omdat ze de ruimte een paar maanden geleden per ongeluk heeft laten afbranden.

Volgens de zangeres had ze twee kaarsen in haar 'gym' staan, en dat liep niet goed af. Wat er precies is gebeurd is niet helemaal duidelijk, maar Britney laat weten dat er niemand gewond is geraakt bij de brand. "Ik liep langs de deur en er waren opeens allemaal vlammen. Godzijdank ging het brandalarm al snel af en hoera, iedereen bleef ongedeerd." De fitnessruimte is nog steeds enigszins een ravage, maar daar zit de 38-jarige niet mee. "Ik sport eigenlijk toch liever buiten", laat ze weten.

Dit bericht bekijken op Instagram

Een bericht gedeeld door Britney Spears (@britneyspears) op


Foto: EPA